2012. február 10., péntek

Nokia 1800 (Új Garanciás, bőven ár alatt) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó képen látható Nokia 1800 -as telefon áron alul! Jack dugós headset-tel és vékonytöltővel.
(Bolti ára még mindig 10. 000 Ft körül)
Állapota új, Vodafone-os készülék (azaz nem kártyafüggetlen), Vodafone-os jótállási jegy is meg van mellé, 2012. 06. 28-ig érvényes teljeskörű garanciával. Szerintem a legegyszerűbb teló, ideális idősebbnek: D
Eredetileg én is ilyen céllal vettem: D Csak családon belül nem egyeztettünk ajándékozás előtt így mástól is telefont kapott: D Így ez a darab szükségtelenné vált.
Átvétel: Személyest írtam ugyan de én rugalmas vagyok, postázok is, teleportálok stb, egyeztetés kérdése.
Ha személyes átvétel Akkor Budapest (13 ker, 14 ker és 9 ker leginkább) és akár Salgótarján környéke
A TUDÁSA:
(Bár ez elég erős kifejezés ezen típusnál: D)
Kérdezz ha vmit kihagytam volna : )
Kijelző
1. 80", TFT
Színárnyalatok száma
65k
Memória bővíthetőség
nincs
Telefonkönyv memória [db]
N/A
Méretek [Ma x Szé x Va]
107 x 45 x 15. 3 mm
Tömeg (akkumulátorral)
78. 5 g
Akkumulátor típusa
Li-Ion, 800 mAh (BL-5CB)
Készenléti idő*
528 óra
Beszélgetési idő*
8. 5
Frekvencia
2G: GSM 900/1800
WLAN
nincs
Bluetooth
nincs
GPS
nincs
Adatkommunikáció
GPRS: nincs
Média
nincs
Jack aljzat
van
WAP
van
Egyéb funkció(k)
- MP3 csengőhangok
- SMS
- FM rádió
- előre telepített játékok
- Silver Grey, Black, Orchid Red, Ash Blue színben
- cserélhető színes előlapok
- elemlámpa
- határidőnapló
- prediktív szövegbevitel
Kihangosítás
van
Hanghívás
nincs



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-15 13:42
. Nokia 1800 (Új Garanciás, bőven ár alatt) - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése